Tuesday, August 19, 2014

Skin Care - TimeWise Cleanser

Cukup setahun guna produk marykay.

Bermula dari cleanser botanical (sebab dulu guna produk ada byk buih n nipiskan kulit) kemudian saya upgrade skin care saya kepada timewise dan sekarang add on sikit2 mengikut keperluan kulit saya sampailah sekarang dah guna full set miracle timewise + melacep serum.

Termasuk la produk dlm picture ni: the best anti-ageing timewise cleanser. Superb!


Ini produk terbaik yg pernah saya jumpa. Lihat cleansernya...jenis cream dan ada butiran halus dimana fungsinya untuk melakukan tiga kerja - membersih, mengelupas dan menyegarkan kulit. Tidak merosakkan kulit malah membantu saya mendapatkan kulit yang sihat.

Saya pasti semua orang nak yang terbaik untuk diri sendiri kan? Say NO tu produk yg byk buih atau produk pengelupasan.

Sbb awal2 memang cantik...putih gebu...tegang tapi bile dah pakai bertahun2 hinggakan sampai 1 tahap kulit makin nipis, berminyak2, jerawat menggila naik dan muka makin menggelap.....

So sape kat sini ada problem kulit? Dan nak try produk marykay? Saya akan consult dari mula hinggalah anda dpt kulit muka yg anda impikan. Pm saya ye 017 555 4676



No comments:

Post a Comment